Franchi
FRANCHI DANES
Svež prenovljen, sodoben videz. Preprost in sodoben logotip, ki lahko identificira mladosten duh blagovne znamke. Slogan "Feels Right" (Se prav počuti), ki močno poudarja, da je lovec vedno v središču vsakega Franchijevega projekta. Vse ostalo je določeno s posebnimi občutki, ki jih doživljamo na terenu, s čustvi, ki jih lov ponuja, občutkom pripadnosti naravnemu okolju, ki ga doživljamo z vse večjo strastjo.
MISIJA IN VIZIJA
Naša misija je zagotoviti popolno izkušnjo lova ter biti ob strani lovcev s pomočjo ergonomskih, zanesljivih in preprostih strelnih orožij. Želimo doseči, da postaneta strelno orožje in lovec enotna celota, v harmoniji z okoljem, ki ju obdaja, in v skladu z lovsko etiko.
Spreminjamo način lova, da bi mu dali večji čar, vključili mlade ljudi ter širili sporočilo, da je lov redna dejavnost na prostem. Želimo, da se lovci zavedajo, da je lov priložnost za povezovanje z naravo in izražanje svoje strasti.
KONCEPT "FEELS RIGHT"
Je preprosta resnica. Ko je puška tvoja in čutiš, da je tvoja, je vse prav. Dan mine brezskrbno, harmonija se krepi in opaziš vse tiste malenkosti, ki lovu dajejo posebno izkušnjo. Veselje tvojega psa, ki je pri miru, prinašalec, melodičen zvok bližajočih se rac, družba tvojih najboljših prijateljev: nisi le opazovalec, si del tega sveta. To je tisto, kar pomeni "Feels Right".
VEČ KOT 150 LET ZGODOVINE
Ustanovljena leta 1868, Franchi predstavlja več kot 150 let strasti, raziskav, razvoja in energije, vedno z isto željo, ki jo ima vsak lovec na začetku novega dneva v naravi.
OD SVILE DO POLAVTOMATSKEGA OROŽJA
Kot družina podjetnikov v svetu svile v 18. stoletju se je Franchi leta 1868 soočil z novim izzivom. Ustanovili so tovarno orožja Luigi Franchi, s čimer so dali življenje enemu najdlje obstoječih industrijskih podjetij v sektorju izdelave orožja. Leta 1930 je ena najuspešnejših dosežkov zaznamovala njihovo zgodovino: Imperial Montecarlo dvocevna puška.
48 AL
Po vojni je zanj srečno obdobje in zaznamuje nov mejnik: ustvarjanje najlažje polavtomatske puške na svetu, ki je leta 1954 prejela edino orožje v zgodovini, nagrado Compasso d'Oro, najbolj priznano svetovno priznanje za industrijsko oblikovanje. Njegovo ime je 48 AL.
THE BOOM
"Made in Italy" pridobi spoštovanje na vseh področjih in postane sopomenka za slog. Franchi uživa tudi to uglednost, širijoč svoj trg tudi na ameriško območje. Leta 1966 je bila v Brescii svečano odprta nova tovarna, in dve leti kasneje je Franchi praznovala še en velik mejnik: 100 let obstoja.
SPAS 12 & 15
Leta 1979 je bilo leto, ko je ugledala luč sveta ena izmed najbolj znanih izdelkov Luigija Franchija, SPAS 12, dvomodElna puška z plinskim mehanizmom iz katere se je nato razvil SPAS 15. Uspeh teh pušk jih je skozi čas spremenil v prave ikone v panogi.
V SKLOPU SKUPINE BERETTA
Na koncu leta 1995 je Franchi postal del prestižne skupine Beretta in po neugodnem obdobju se ponovno predstavi na mednarodnem trgu, ohranjajoč lasten oblikovalski oddelek in prodajno mrežo.
PRENOVA BLAGOVNE ZNAMKE
Leto 2011 je bilo še eno prelomno leto. Začel se je proces prenove blagovne znamke, ki se je zaključil z novim logotipom, preprostim, novo barvo, nepogrešljivim "Franchi Orange" ter novo podobo, usmerjeno k mlajši in podjetniški javnosti.
FEELS RIGHT
To je filozofija Franchija, ki je zajeta v slogani Feels Right in v majhnem znaku F, ki ga najdemo na vsakem izdelku. Preprostost, učinkovitost, ergonomija, da doživimo vse emocije popolnega lova.
Več kot 150 let zgodovine, ena sama strast.